چطور می‌توان از سحر و جادو در امان ماند؟ باید و نبایدهای تعامل با کودکان چاق انتشار جزئیات جدید از پرونده دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا ماجرای مخفیانه زنان یک روستا که سوژه شد نگاهی به زندگی و خدمات مادر علم زنان و مامایی ایران ویدئو | فراخوان ثبت نام بیمه اجتماعی رایگان ویژه مادران صادر شد + لینک ثبت نام سرطان تخمدان؛ یکی از علل شایع مرگ و میر زنان نقش مهم ماما در کاهش مرگ و میر مادران و کودکان ویدئو | گفتگوی آزاد با دختران در خودرو ون پلیس زنان با ورزش در میانسالی می‌توانند سال‌های بدون فعالیت خود را جبران کنند چه عواملی در مشارکت سیاسی زنان نقش دارد؟ گذری بر تاریخ مامایی در ایران | قصه قابله روسی در مشهدِ یک قرن پیش ۱۵ هزار زوج مشهدی امسال در طرح «باهم» ثبت‌نام می‌شوند حواشی یک بازی و توهین به زنان کام همه را تلخ کرد | روز سیاه فوتبال سابقه شروع کاهش نرخ باروری به حدود دهه ۴۰ برمی‌گردد شاخصه‌های سبک زندگی مشترک از منظر امام صادق (ع) معرفی کتاب | حسنیه در دربار هارون، شرح مناظرات بانویی از شاگردان امام صادق(ع) بهره‌مندی بانوان زائر و مجاور از کارگاه‌های مشاوره آموزشی قرائت قرآن کریم چه کار کنیم فرزندمان چاق نشود؟
سرخط خبرها
سلیمی: مادران بخاطر آینده فرزندان و ترسیم هویت زن ایرانی باید در انتخابات شرکت کنند

سلیمی: مادران بخاطر آینده فرزندان و ترسیم هویت زن ایرانی باید در انتخابات شرکت کنند

  • کد خبر: ۲۱۴۵۸۹
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۹
رئیس کمیسیون ویژه بانوان و خانواده گفت: مادران برای ساخت آینده فرزندان، ترسیم هویت درست زنان در جامعه و حفظ وطن لازم است در انتخابات شرکت کنند.

فاطمه سلیمی در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص اهمیت مشارکت زنان در انتخابات اظهار کرد: اگر از نگاه یک مادر صحبت کنم شاید بهتر باشد. مادر همیشه نگران آینده فرزندش است و دغدغه شغل و آسایش و رفاه او و خانواده‌اش را دارد، آینده‌ای که قرار است در وطنش ساخته شود، از این رو تصمیم گیری برای ساخت این آینده اهمیت پیدا می‌کند.

سلیمی به نقش زنان در ادوار مختلف اشاره کرده و افزود: با توجه به اینکه ما پایداری زنان را قبل انقلاب و بعد از آن دیدیم که زنان چطور در برهه‌های مختلف نقش آفرینی کردند تا از وطنشان دفاع کنند. حفظ خاک و وطن مهمترین مسئله کشور بوده و است همانطور که برای حفظ وطن تا بحال صد‌ها هزار نفر شهید شدند.

رئیس برنامه و بودجه شورای شهر مشهد بیان کرد: انتخاب نمایندگانی که نماینده ما در ساختار‌های شهری و دولتی باشند حق ماست. نمایندگانی که در وضعیت زندگی و معیشت مردم دایره اثر دارند، به ویژه تصمیماتی که در خصوص بودجه گرفته می‌شود می‌تواند اهمیت نقش نمایند‌ه‌ها را مشخص سازد.

سلیمی تاکید کرد: با توجه به نقش نمایندگان، زنان با دقت نظر ویژه‌ای باید کاندید‌های خود را انتخاب کنند تا موضوعات و نیاز‌های زنان را به خوبی بشناسند و در راستای آن‌ها تصمیم گیری کنند.

وی درباره ویژگی‌های نمایندگان اصلح خاطرنشان کرد: نمایندگان مردم باید افرادی باشند که سربلندی وطن ملاک عملشان باشد. با فساد مبارزه کنند، ارتباط با مردم را بعد از انتخاب نیز حفظ کنند همچنان که رهبر انقلاب سال‌هاست دیدار با اقشار مختلف مردم را در برنامه‌های خود دارند که می‌تواند الگویی برای مسئولان حاکمیتی باشد.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر مشهد با بیان این مطلب که ملاک انتخاب نمایندگان مجلس از سوی مردم مهم است ابراز کرد: نماینده‌ای که می‌خواهد نماینده مردم باشد باید با کف جامعه ارتباط داشته باشد تا مسائل را بداند و از مردم بشنود و آن‌ها را تبدیل به قانون کند، همچنین بر عملکرد دولت در راستای اجرای قانون‌ها نظارت کافی و لازم داشته باشد.

رئیس کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای شهر گفت: طبق آمار بیشترین کسانی که در استان و مشهد دوره قبل پای صندوق‌های رای آمدند زنان بودند. مردم مشهد متدین هستند و با نگاه به تکلیف گرایی و برای حفظ نظام وارد عرصه سیاسی شدند.

سلیمی با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با اقشار مختلف زنان تصریح کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری، مادران مهمترین نقش را داخل خانه دارند و می‌توانند در عرصه انتخابات کاری کنند که فرزندان و همسرانشان تحقیق کنند و فعال باشند. باید مادران، قصه وطن را برای فرزندانشان بیان کنند و خدماتی که جریان انقلاب در طول ۴۵سال برای زنان رقم زده است و هویتی که برای زن ایرانی ترسیم کرده است را بیان کنند تا هویت و عزت نفس خود را فراموش نکنند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.